Kompleksowe rozwiązania budujące wartość firmy

O Grupie

  • Doradztwo biznesowe
  • Efektywność organizacji
  • Doradztwo transakcyjne
  • Wyceny i modelowanie
  • Kapitał ludzki
  • Opcje menedżerskie
  • Przegląd wynagrodzeń
  • Doradztwo innowacyjne
  • Konferencje i warsztaty
  • Szkolenia zamknięte
  • Eventy
  • Kancelaria Lawards świadczy kompleksowe usługi prawne dla małych i dużych organizacji
  • Kompleksowe doradztwo ubezpieczeniowe
  • Pośrednictwo w zawieraniu ubezpieczeń

Grupa Trio Management działa na rynku firm doradczych od 2001 roku. Posiadamy dostęp do największej bazy ekspertów z różnorodnych dziedzin, co pozwala na stworzenie w krótkim czasie zespołu projektowego gotowego do realizacji każdego zleconego zadania. Jesteśmy organizacją złożoną z 4 marek, działających na różnych płaszczyznach biznesowych: Trio Advisory, Trio Conferences, Trio Brokers oraz Lawards.

Pod marką Trio Advisory świadczymy zintegrowane usługi doradcze wspierające wzrost wartości firm. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania zwiększające wartość organizacji naszych Klientów poprzez efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim i finansami, redukcję ryzyka biznesowego oraz wsparcie w budowie efektywnych mechanizmów. Wyceniamy profesjonalnie każdy element biznesu.

Trio Conferences to niezależny organizator wydarzeń dedykowanych dla biznesu - konferencji, kongresów i warsztatów. Do roli prelegentów angażujemy ekspertów z Polski i zagranicy reprezentujących sektor prywatny, przedstawicieli stowarzyszeń i izb gospodarczych, znanych i cenionych pracowników naukowych, czy przedstawicieli firm badawczych.

Trio Brokers zapewnia kompleksowe doradztwo oraz obsługę w zakresie ubezpieczeń. Świadczymy usługi skoncentrowane na uzyskaniu konkretnych oszczędności kosztowych przy utrzymaniu jakości ochrony ubezpieczeniowej. Dzięki wykorzystaniu wszystkich podmiotów Grupy Trio Management (w  tym Działu Aktuarialnego) możemy zaproponować unikatowe na rynku podejście do analizy ryzyk ubezpieczeniowych po stronie naszych Klientów.

Kancelaria Lawards świadczy profesjonalne usługi prawne, wspierając działalność polskich i zagranicznych firm. Tworzymy, analizujemy oraz negocjujemy umowy, przygotowujemy opinie prawne, prowadzimy negocjacje biznesowe oraz reprezentujemy Klientów w sądzie.

  • O Nas
    Jesteśmy
    numerem
    1 na rynku w obszarze łączenia kompetencji i oferowania komplementarnej usługi
  • Nasze firmy
    Trio Management to synergia 3 obszarów biznesowych które współdziałają na sukces naszych Klientów
  • Klienci
    W każdym roku współpracujemy z ponad 750 firmami a do grona naszych stałych Klientów przybywa kilkadziesiąt nowych
  • Nasz zespół
    Blisko 100 doświadczonych konsultantów jest do Państwa dyspozycji
  • Doświadczenie
    Wspieramy naszych Klientów już 15 lat

Obszary działalności

Co nas wyróżnia?

Oferujemy kompletne kompetencje w ramach jednej usługi, łączącej doświadczenia wyniesione z licznych projektów doradczych zrealizowanych dla ponad 4 tys. Klientów, z doświadczeniem wynikającym z tworzenia i rozwijania działalności w ramach własnych projektów inwestycyjnych oraz pozyskiwania i zarządzania zewnętrznymi funduszami w ramach finansowania early stage oraz venture.

  • Synergia zespołów
    Łączymy kompetencje wielu zespołów oferując uniwersalne rozwiązania. Współpraca z nami to gwarancja kompleksowego podejścia.
  • Jakość
    Naszym priorytetem jest dostarczanie najwyższej jakości usług i produktów, oraz ich efektywne wdrażanie. Dzięki temu nasi partnerzy są z nami przez wiele lat​.
  • Profesjonalizm
    Doskonałość w działaniu – tak można określić nasze podejście do powierzanych nam zadań.
  • Polski kapitał
    Jesteśmy polską firmą. Od 15 lat wspieramy rozwój biznesu w Polsce, korzystając z międzynarodowych doświadczeń. Jesteśmy z tego dumni.

Zespół

Robert Kowalski Prezes Zarządu Kontakt
K: +48 602 632 508
Wszechstronne doświadczenie doradcze i zarządcze. W czasie projektów szczególnie dba o integrację ludzi z nowoprzyjmowanymi rozwiązaniami. W czasie wolnym żeglarz i instruktor harcerski.
Michał Świda CFO, Członek Zarządu Kontakt
K: +48 508 389 749
Związany z Grupą Trio Management od 2003 roku, poprzednio w PricewaterhouseCoopers. W trakcie swojej pracy nadzorował i uczestniczył w kilkuset projektach doradztwa finansowego (wyceny, optymalizacja kosztów, modelowanie finansowe). Prowadzi także projekty z zakresu restrukturyzacji i Interm Managementu. W czasie wolnym pasjonat sportu, z zamiłowania trener (m.in. CrossFit Lvl 1)
Magdalena Karda CS&MO, Członek Zarządu Kontakt
K: +48 503 493 590
Związana z Grupą Trio Management od 2012 roku. W latach 2010–2012 Dyrektor Działu Marketingu Bonnier Business (Polska), wydawcy „Pulsu Biznesu”. Odpowiedzialna za obszar marketingu, komunikacji oraz PR. Równolegle, od lipca 2006 r. do października 2012 r. związana ze spółką Informedia Polska, gdzie od 2008 r. prowadziła dział marketingu.
Paweł Straszyński Partner, Członek Zarządu Kontakt
K: +48 502 389 828
Pomysłodawca i współzałożyciel Grupy Trio Management. W branży konsultingowej od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynał w Coopers&Lybrand (obecnie PwC). Założył, zarządzał i rozwinął szereg firm technologicznych oraz funduszy celowych, m.in. Relyonart Fund, Hexa Group czy Live Science Innovations Fund. Nurek w czasie wolnym.
Adam Maciej Cudny Partner, Przewodniczący Rady Nadzorczej Kontakt
K: +48 503 099 787
Pomysłodawca i współzałożyciel Grupy Trio Management. Ekspert ds. finansów (CIMA, ACCA) z ponad 20-letnim doświadczeniem w konsultingu (6 lat w PwC, 15 w Grupie Trio Management). Założył, zarządzał i rozwinął szereg firm technologicznych oraz funduszy celowych, m.in. Relyonart Fund, Hexa Group czy Live Science Innovations Fund. W wolnych chwilach żegluje, posiada patent kapitana jachtowego.
Adam Maciejewski Partner Kontakt
K: +48 601 286 431
Od ponad 20 lat związany z rynkami finansowymi. Pełnił m.in. funkcję prezesa, wiceprezesa oraz członka zarządu GPW SA. Aktywny członek wielu rad nadzorczych (w przeszłości Federation of European Securities Exchanges w Brukseli, Aquis Exchange Ltd w Londynie, Towarowej Giełdy Energii, KDPW, a aktualnie Getin Holding SA, Private Equity Managers, GRAAL oraz S4E). Laureat głównej nagrody w konkursie MBA Manager - Grand Prix Manager Award 2014 „za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zarządzania”.
Jacek Bagiński Partner Kontakt
K: +48 607 240 840
Jacek Bagiński jest doświadczonym menedżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w różnych dziedzinach businessu poczynając od handlu detalicznego, branży farmaceutycznej, FMCG, a kończąc na wydobyciu i produkcji kruszyw, gazu i ropy naftowej. Jacek był członkiem zarządów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i międzynarodowych korporacji o obrotach od Eur 10m do ponad Eur 800m. Pracując w tych przedsiębiorstwach, Jacek był odpowiedzialny za planowanie strategiczne, rozwój i zarządzanie businessem, finansowanie, M&As oraz wyjście z inwestycji.
Tomasz Grzybowski Partner Kontakt
K: +48 608 007 831
W branży inwestycyjnej (seed & early stage) jako inwestor prywatny, członek komitetów inwestycyjnych i partner zarządzający od 2007 r. Wcześniej kilkanaście lat w branży marketingowej. Zdobywał doświadczenie zawodowe odpowiadając za organizację pipeline projektów, źródeł finansowania, negocjacje warunków inwestycyjnych oraz wyjścia kapitałowe.
Robert Łukomski Partner Kontakt
K: +48 518 940 725
Od ponad 18 lat związany z doradztwem w obszarze strategii, finansów i nadzoru właścicielskiego. Karierę rozpoczynał w PricewaterhouseCoopers. Wszechstronne doświadczenie doradcze i zarządcze zdobył pracując w wiodących firmach w Polsce, Rosji i Holandii. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz programu IUM Global Executive MBA prowadzonego przez trzy prestiżowe uczelnie - LSE, NYU Stern i HEC. W czasie wolnym żeglarz i narciarz.
Cezary Szafarz Partner Kontakt
K: +48 693 412 261
Senior menedżer i doradca biznesowy z ponad 20 letnim doświadczeniem. Początkowo konsultant w PricewaterhouseCoopers, następnie pełnił funkcje kierownicze i doradcze w dużych firmach i grupach kapitałowych, m.in. Geberit, Koelner, GTS Energis, ABC Data, firmy z branży FMCG. Specjalizuje się w projektach Wzrostu Wartości Organizacji, w tym: zarządzaniu strategicznym, poprawie efektywności operacyjnej i finansowej, rozwoju sprzedaży i dystrybucji, zarządzaniu procesem zmian.
Joanna Jamka Partner Kontakt
K: +48 500 161 297
W branży konferencyjnej od 2003 roku. W trakcie swojej pracy odpowiadała za przygotowanie, opracowanie merytoryczne i nadzór realizacji kilkuset wydarzeń kongresów, konferencji i warsztatów dla wyższej i średniej kadry zarządzającej. Związana była m.in. z takimi liderami rynku jak Informedia Polska (oraz ECU Marketing), Bonnier Business Polska (Puls Biznesu).​
Jacek Kowalski Konsultant HR Kontakt
K: +48 519 075 069
Wieloletni HR Menedżer, trener i konsultant odpowiedzialny w Grupie Trio Management za projekty z zakresu Zarządzania Kapitałem Ludzkim i Efektywności Organizacyjnej. Od 1998 roku zajmuje się obszarem HR w różnych organizacjach. Brał udział i prowadził liczne projekty z dziedziny budowy i optymalizacji narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Jego doświadczenie obejmuje dodatkowo doradztwo w projektach restrukturyzacji zatrudnienia i organizacji pracy.
Grzegorz Goldian Partner Kontakt
K: +48 607 388 879
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w marketingu relacyjnym, programach lojalnościowych i CRM. Doświadczenie w tym zakresie zdobywał w EURO RSCG oraz Saatchi & Saatchi. Jest także ekspertem w wykorzystaniu technik modelowania statystycznego i data mining w optymalizacji procesów biznesowych, skutecznej komunikacji marketingowej i sprzedaży.
Marta Pajączkowska Partner Kontakt
K: +48 509 435 993
Doświadczony prawnik, adwokat z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym ponad 10-letnim w obsłudze podmiotów gospodarczych w międzynarodowym środowisku. Uczestniczyła w szeregu często skomplikowanych transakcji, w tym fuzji i przejęć, inwestycyjnych, z zakresu praw własności intelektualnej, w obszarze nieruchomości oraz szeroko rozumianego prawa cywilnego. Z sukcesem prowadzi również procesy sądowe.
Agnieszka Wanda Klukowska Dyrektor Kontakt
K: +48 505 195 333
W strukturach Grupy Trio Management od 2005 roku. Nadzoruje realizację projektów doradczych w obszarach wycen i modelowania finansowego. Posiada ekspercką wiedzę i unikatowe doświadczenie również w konstrukcji, wycenach i wdrożeniu długoterminowych systemów motywacyjnych (LTIP) dedykowanych zarządom i kluczowym menedżerom największych spółek w Polsce. Absolwentka studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.
Marcin Kukulski Dyrektor Kontakt
K: +48 506 137 100
Specjalista pracujący w branży doradczej od roku 2001. Karierę rozpoczynał w PricewaterhouseCoopers (obecnie PwC), a w roku 2005 dołączył do Grupy Trio Management. Kluczowe obszary ekspertyzy to: wyceny aktuarialne rezerw na świadczenia pracownicze, konstruowanie i wycena programów motywacyjnych dla zarządu i kluczowych pracowników (opcje menedżerskie), wycena spółek oraz składników ich majątku (wartości niematerialne, znaki towarowe, marki, aktywa trwałe) oraz modelowanie finansowe.
Agnieszka Cudna-Ryczer Dyrektor Kontakt
K: +48 516 019 678
Agnieszka Cudna-Ryczer w 2003 roku ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość, w roku 2004 sfinalizowała ścieżkę Rachunkowości w Katedrze Rachunkowości otrzymując certyfikat (Nr 127/R/2004) Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie. Od 2006 roku konsultant w Grupie Trio Management, gdzie zdobyła bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów wycen aktuarialnych rezerw na świadczenia pracownicze oraz wycen spółek, wycen majątkowych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Jest odpowiedzialna za koordynację projektów wycen aktuarialnych dla kilku grup kapitałowych min. notowanych na GPW.
Daniel Czarnecki Partner Kontakt
K: +48 693 881 966
Od 6 lat w ubezpieczeniach jako Broker Ubezpieczeniowy i Reasekuracyjny. Specjalizuje się w tworzeniu programów ubezpieczeniowych i wprowadzaniu nowych rozwiązań w obsłudze Klientów korporacyjnych.

Skontaktuj się z nami

  • Biuro w Warszawie
    Trio Management
    ul. Wołoska 9, Budynek Platinium I
    02-583 Warszawa
    Tel: +48 (22) 444 78 00
    Fax: +48 (22) 444 78 01
    trio@triomanagement.pl
  • * Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

    • Kontakt
      dla prasy i mediów
      Anna Broszkiewicz-Szymczak a.broszkiewicz@triomanagement.pl

    • Rekrutacja
      Marta Bolanowska K: +48 660 280 777
      m.bolanowska@triomanagement.pl

Nasze biura

Oprócz rozwiniętych relacji partnerskich z szeregiem wiodących firm doradczych i kancelarii prawnych poza Polską, posiadamy także biura w Bukareszcie i Sofii.

WARSZAWA

Nasze główne biuro mieści się w Warszawie w budynku Platinium I przy ul. Wołoskiej 9. ​Mamy zapewnione pod jednym dachem optymalne warunki pracy dla naszych wszystkich konsultantów i prawników w Warszawie. Pozwala nam to realizować ideę pracy jako Jeden Zespół.

Budynek
Można nas znaleźć w otoczonym zielenią, jednym z najnowocześniejszych budynków w Warszawie.